Teslimat sonrasında bulaşık makinesi zarar görmüş
Çözüm
Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:
Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.
- Nakliye sırasında cihazın zarar gördüğünü bildirmek için derhal cihaz satıcısına başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.
Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi:
- Hasarı bildirmek üzere cihaz satıcınıza başvurun.
Servis talebinde bulunulması:
- Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.
- Yedek parçalar Web Mağazamızda bulunabilir.
Bu makale faydalı mıydı?
İlgili Makaleler
- Ekran üzerinde hata mesajı i30 gösteriliyor
- Bulaşık makinesinde yıkama sonrasında gümüş veya alüminyum parçaların renk kaybı
- Tabaklar ve çatal-bıçaklar üzerinde beyaz kalıntı
- Bulaşık makinesi kurutmuyor ya da yetersiz kurutuyor
- Bulaşık makinesi AL5, C1, F1, i10 veya i11 hata mesajını görüntülüyor, bir defa bip sesi çıkarıyor veya uyarı ışığı bir defa yanıp sönüyor
- Bulaşık makinesinde C2, F2, i20, AL6 hata mesajı görünüyor, 2 kere bip sesi geliyor veya LED 2 kere yanıp sönüyor
- Bulaşık makinesi tabletleri tam olarak çözünmüyor
- Bulaşık makinesinde tuz tüketimi çok yüksek
- Bulaşık makinesinin içindeki ışık çalışmıyor
- Bulaşıklardaki ruj lekesi nasıl çıkartılır?