Çamaşır makinesi çökük / hasarlı / çizik

Çözüm

Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

  • Nakliye sırasında cihazın zarar gördüğünü bildirmek için derhal satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.

Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

Cihazın kurulumu / ilk kullanımı sonrasında hasar tespit edilmesi:

  • Bu durumda hasarı bildirmek üzere satıcınıza başvurmalısınız.

Servis talebinde bulunulması:

  • Mümkünse, Yetkili Servis Merkezinden bir servis talebinde bulunurken ilgili bileşeni de belirtin.
  • Bileşeni kendiniz değiştirmek istiyorsanız Web Mağazamızı ziyaret edin.


Bu makale faydalı mıydı?