Important Update: Android 9 and 10 No Longer Supported for AEG/Electrolux Apps
Çözüm
Important Update for Android Users:
To keep our AEG/Electrolux Apps running smoothly and securely, we're updating our supported Android versions. Starting soon, we will no longer support Android version 10 and below.
Why the Change?
- Better Features: Newer Android versions come with exciting features that enhance your app experience.
- Improved Security: Stay protected with the latest security updates.
- Enhanced Accessibility: We want everyone, including users with disabilities, to have a seamless experience.
What This Means for You
- If you're using Android 10 or lower, you won't be able to update the app.
- You might miss out on new features and improvements.
- Some parts of the app might not work as expected over time.
To continue enjoying the best experience, please update your Android device to the latest version.
We understand that updating your device might not always be possible. Our customer support team is here to assist you with any questions or concerns you might still have.
Bu makale faydalı mıydı?
İlgili Makaleler
- Yıkama işlemi sonrası çamaşırların üzerinde kalan kimyasal lekeler
- Çamaşır makinesindeki çamaşırlar yıkama sonrasında esnekliğini kaybetmiş veya sert
- Çamaşır makinesinde köpük ve deterjan tozu kalıntısı oluşması
- Çamaşırlar, çamaşır makinemde yıkandıktan sonra çok kırışıyor
- Çamaşır makinesi tambur dönmesi sırasında gürültü çıkartıyor ve sallanıyor
- Çamaşır makinesinin ekranında "davul temizleme" simgesi görünüyor
- Ekran üzerindeki yıkama süresi değişiyor
- Çamaşır makinesi ekranında EHO / EH0 hata mesajı görünüyor
- Çamaşır makinesinde E10, C1 hata mesajı görünüyor veya makine 1 kere bip sesi çıkartıyor / ışığı 1 kere yanıp sönüyor
- Bir yıkama programının başında çamaşır makinesi kapağının açılması